poniedziałek, 20 czerwca 2016

Nie przegapić!!!!! " Biała Rika" Magdalena Parys

Wow! Wow! Wow ! Ludzie, to jest najlepsza Polska powiesc tego roku. Światowy poziom- mam na mysli pomysł, pomysł na formę, na opowiedzenie zwykłej historii. Tak sie pisze swietne ksiazki. Jestem powalona tym pomysłem. Kazdy pamiet cos innego, autorka pokazuje czym jest pamięć, jak jest względna...historia rodziny, tajemnicy opowiedziana...oczami dziecka.  I te rysunki, drzewka!!!  Magdalena Parys was wciagnie. A ja Juz Wiem, ze to niezwykle utalentowana pisarka. I te Wstawki....o rany. Przeczytajcie!!!! Forma jest rewelacyjna!

5 komentarzy:

  1. I tak mialam zamiar ja kupic, tym bardziej teraz po przeczytaniu tak entuzjastycznej opinii, moj wakacyjny koszyk prawie pelen.

    OdpowiedzUsuń
  2. krążę wokół tej książki i może kiedyś się spotkamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam i mam. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro rewelacja, to koniecznie muszę przeczytać!

    OdpowiedzUsuń