poniedziałek, 4 kwietnia 2016

" Warszawa. Lata 80 " Opracowanie zbiorowe. Słowo wstępne Joanny Szczepkowskiej

Piękny zbiór fotografii Warszawy z lat osiemdziesiątych. To piąty tytuł z cyklu "foto retro".  Z wielka przyjemnością cofnęłam sie w czasie do tej szarości, innej epoki. Mam zamiar skompletowac wszystkie dekady, juz ukazały sie zreszta wczesniej bo historia niesamowitego miasta jakim jest Warszawa- bardzo mnie interesuje z kilku powodów :)))
Słowo wstępne pisze tym razem Joanna Szczepkowska. Ksiazka jest warta zakupienia przez wszystkich, którzy kochają te miasto. Sprawia mi ogromna radosc odkrywanie ulic z przeszłości czy budynków, ktore juz kojarzę na danej ulicy. Pokochałam to miasto a i ono jest dla mnie szczodre. I zamierzam je odkrywać nieustannie. I w teraźniejszości oraz jego historie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz