niedziela, 10 kwietnia 2016

"Ksiądz Paradoks. Biografia Jana Twardowskiego

Ksiazki Magdaleny Grzebalkowskiej to klasa sama w sobie. Niesamowite, ogromne przygotowanie, włożone mnostwo serca i duszy w prace, język i styl opowiesci jakby sie czytało fikcje, oglądało film.
 Nie ma chyba osoby, ktora by nie znała księdza Jana Twardowskiego, klasyczna fascynacja przypada na koniec szkoły podstawowej lub liceum. Piękne te wiersze, prostota, głębia- sama zachwycałam sie latami. Najsłynniejszy ksiądz artysta- ale rowniez niesłychanie tajemniczy człowiek, o ktorym nikt nic prawie nie wiedział. Autorka nie miała łatwego zadania, oj nie. Przeczytałam z wielkim zainteresowaniem, piękny, ciekawy portret, w ktorym wyczuwa sie wielka prace autorki.  Ksiazki Magdaleny Grzebalkowskiej to dla mnie obowiązkowe lektury na mojej polce. Do zakupienia i do przeczytania.

1 komentarz:

  1. MAm ją u siebie w biblioteczce i z chęcią ją kiedyś przeczytam;) Zwłaszcza, że uwielbiam wiersze ks.Twardowskiego

    OdpowiedzUsuń