niedziela, 10 kwietnia 2016

"Drugie zycie" S.J. Watson

Pierwsza powiesc S.J Watson mnie zachwyciła, w mig i na raz- po angielsku przeczytałam " Before I go sleep". Genialny pomysł, wartka akcja. Wiec jak zobaczyłam na rynku polskim druga powiesc tej pisarki, zakupiłam- niestety cos nie zaklikalo. Nie wiem czy to temat, i właściwie co miało na to wpływ. Jakies rozczarowanie poczułam. Główna bohaterka dowiaduje sie o śmierci swojej siostry i to, ze prowadziła tajemne zycie z mężczyznami z internetu.  Wychodza tajemnice, ona sama zaczyna zyc życiem siostry, poznaje tajemniczych ludzi. Nie zatrybilo, zbyt jakos niewiarygodne  sie wszystko wydało. Zbyt wiele zbiegów okoliczności i sytuacji do odpowiedzi wlasnie w potrzebnym momencie. Średnie to jak dla mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz