poniedziałek, 11 kwietnia 2016

" 1945 Wojna i Pokój " Magdalena Grzebalkowska

Trzecia ksiazka genialnej Magdaleny Grzebalkowskiej, oj długo sie wzbraniałam ze względu na tematykę wojny, chyba sie przyzwyczaiłam zbyt, ze mam przesyt..ale w tym wydaniu, jak zwykle, wciąga, interesuje, pochłania człowieka. Historie przesiedleńców, rok histori dziwnej, w chaosie. Autorka wzięła pod lupę bardzo ciekawy okres, stworzyła przejmujący dokument o losach ludzi po zakończeniu wojny. Czyta sie szybko, choc momentami włos sie jeży. Czekam na kolejna ksiazke tej pani. Beksinscy, Twardowski, 1945 rok, ani razu nie zawiodłam sie tymi trzeba pozycjami, a tylko zachwyt. To autorka, ktora mozna kupować w ciemno.

1 komentarz:

  1. Mam tę książkę u siebie na półce i grzecznie czeka na swoją kolej :D Z pewnością nie będzie czekać aż tak długo :D

    Pozdrawiam serdecznie,
    Mona Te [Blog]

    OdpowiedzUsuń