wtorek, 1 grudnia 2015

" Obecnosc " Remigiusz Grzela

Rozmowy o najbliższych, którzy pomimo odejścia z tego świata, nadal sa. Ich obecność zostaje w myslach, w sercach, w pamięci. W tych wywiadach ze znanymi ludźmi autorowi udało sie uchwycić klimat intymności, szacunku, jakiej zadumy. Najpiękniejszy wywiad tej ksiazki jak dla mnie jest z Krystyna Janda, ktora opowiada o swoim mężu, jego odejściu i radzeniu sobie bez niego. Bardzo emocjonalny ale i mądry wywiad. W ksiazkce nie padają słowa kochałam ja, czy kochałem ja. Uczucia, te największe, najgłębsze zawsze wyraża akceptacja, szacunek i wsparcie, czyli przykłady jakis życiowych sytuacji. Pełno ich tutaj.
Ta ksiazka zatrzymuje, przypomina co wazne, lubie takie pozycje od czasu do czasu, zawsze cos z tego zostaje we mnie, wprowadza jakis ład i spokój. Przypomina. Dodaje jakiejs dobrej energii. Mysle, ze zgodzą sie ze mna wszyscy, którzy doświadczyli straty.

1 komentarz: