czwartek, 1 października 2015

Belgia.Kultowa ksiegarnia Filigranes. Wyjątkowo miłe spotkanie z pisarka Grażyna Plebanek.

W tym roku bardzo intensywnie podróżuje, nie jak wczesniej-wypoczynkowo, stad blog zaniedbany a o podróżach przestałam pisac tutaj. Przy okazji licznych pobytów w roznych miejscach czasem zdarzają sie takie piękne bonusy jak w kultowej księgarni brukselskiej....Myśle, ze ani czas w Parlamencie Europejskim, ani pare muzeum i czas na rynku- nie równa sie z tak przemiłym spotkaniem  jak wlasnie to z polska pisarka. :) jestem po tym spotkaniu natchniona, obiecałam sobie mniej zaniedbywać blog ale co ja poradzę jak ciagle na walizkach jestem. Goraco polecam wam ksiazki Grażyny Plebanek, bo to bardzo dobra pisarka i pisze o nas, o kobietach silnych, niezależnych, miotających sie ale zawsze znajdujących sile. Pisze świeżo, porusza dzisiejsze wazne tematy i aspekty życia. Cieszę sie, ze spotkałam ja w tym roku, który jest dla mnie absolutnie wyjątkowy i przełomowy.



Dodaj napis

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz