poniedziałek, 28 września 2015

Uwaga! dalsze losy Lou z fantastycznej ksiazki " Zanim sie pojawiłeś ": "After you" Jojo Moyes

Pamiętacie? To była ksiazka....ech..."Zanim sie Pojawiłeś " Jojo Moyes -zapadła w sercu, bo nie przypominam sobie takiego wzruszenia...strasznie przeżyłam te powiesc, na całym świecie była bestsellerem, jak najbardziej zasłużonym, ponoc powstaje film. Pisarka postanowiła napisać dalsze losy sympatycznej Lou, bo ciagle o nia ludzie pytali. Podoba mi sie, ze nie próbowała sie sama z soba ścigać, nie wyczuwam w dalszej części presji i chęci podbicia pierwszej ksiazki. Przecież wiadomo, ze nie moze byc o milosci..."After you" to powiesc o pogodzeniu sie ze strata, o szukaniu siebie na nowo, w dowcipny, wzrusżajacy, ciepły sposob. Ta bohaterka jest prawdziwa, przez to bliska, połamana, niedoskonała, człowiek chce jej towarzyszyć. Czy jest to powiesc na miarę pierwszej części? Myśle , ze porównywanie nie ma najmniejszego sensu. świeża nowość. Bardzo mi sie podobała, ma swoj klimat, uśmiech -sesje na terapii Lou bezcenne. Chciałam poznać dalsze losy Lou i jesli nie będziecie oczekiwać zbyt wiele- ta ksiaka do was na pewno wtrafi. świeża nowość u nas. Jestem na tak. Nic wam nie zdradzę....;)

4 komentarze:

  1. Uwielbiam książkę "Zanim się pojawiłeś" - jedna z lepszych czytanych przeze mnie :)
    Dzięki za informację, że "After you" to jej kontynuacja.
    Zapewne i tak bym szukałabym tej książki, bo bardzo lubię styl Jojo Moyes, ale teraz na pewno sięgnę w pierwszej kolejności :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, zobaczyłam tytuł Twojego posta i az serce mi zabilo mocniej ! "Zanim się..." znam dzięki Tobie, to na Twoim blogu przeczytalam recenzję i czym prędzej zakupiłam swój egzemplarz książki a zaraz potem jeden egzemplarz dla mamy ;) Przepiękna i wzruszająca historia, która dotknęła mnie do cna, długo nie mogłam się otrząsnać z tych wzruszeń jakie mi dała. Na pewno przeczytam dalszą część choć nie nastawiam się na kontynuację ;) Dzięki !

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam, że Jojo Moyes napisała kontynuację "Zanim się pojawiłeś", super! Już się nie mogę doczekać, aż będzie dostępna w Polsce!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe, czy polski wydawca zdecyduje się na dodruk Zanim się pojawiłeś przy okazji wydania After you. Bo nie wątpię, że zdecyduje się ją wydać. Nie mogę się doczekać i pewnie nawet nie postawię jej na półce, żeby swoje odczekała.

    OdpowiedzUsuń