środa, 19 sierpnia 2015

"Dziewczyna z porcelany" Agnieszka Olejnik

Genelnie omijam tego typu ksiazki, choc wiem , ze to tylko maniera moja, jakies przekonanie durne , ze polskie obyczajowe ksiazki sa średnie. Ciezko tez wynaleźć perełkę, samoistnie, bo okładki sa do bólu na jedno kopyto. Ale to naprawdę fajna powiesc. Miło spędziłam przy niej czas. Dobra rozrywka, nie rewelacja, ale to sie naprawdę dobrze czyta, wciągnęło mnie. Głównym bohaterem jest Michał, typowy przedstawiciel dzisiejszych czasów;lans, dziewczyny na jedna noc, dbanie o wyglad, strach przed bliskościa, taka niewidzialna ucieczka w samotność przykryta lukrem. Życie przebojowego fotografa zatrzymuje sie jednego dnia. Zmienia sie wszystko, choc sam jeszcze nie do konca zdaje sobie z tego sprawę. Bardzo fajnie zbudowani bohaterzy, przemiana Michała, jego relacje z malutkim bratem, była dziewczyna i nowa...dobra lektur na wakacyjny relaks.

3 komentarze:

  1. Niedawno czytałam o tej książce i powoli nabieram na nią ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytalam niedawno, moim zdaniem to straszny gniot. Najbardziej bzdurne i niewiarygodne wydalo mi sie, ze przy pierwszym poznaniu, bohater uznal swoja przyszla wybranke za nieatrakcyjna, gruba, malo kobiece, by juz w nastepnej chwili zakochac sie w niej na zaboj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre momenty tej książki były dość naciągane, jednak całość bardzo mi się podobała. Czytało się wspaniale.

    OdpowiedzUsuń