sobota, 20 czerwca 2015

" Nauczycielka" Judith W. Taschler

Bardzo fajnie przedstawiona historia miłości, która wskrzeszona zostaje po latach. To sposób , struktura książki sprawia, ze chce sie ja przeczytać. Trochę dramat, trochę thriller, romans, fajna mieszanka. Naprawdę czyta sie sympatycznie, przyjemnie aż jestem zdziwiona. Trudno powiedzieć co, ale rzeczywiście cos te powieść wyróżnia od innych. Lekka, miła, przyjemna a jednak nie durna ani nie głupia. Świetna ksiazka na lato. Nauczycielka i pisarz, który w jej szkole ma spotkanie z uczniami....spotkanie po latach, powrót do wspomnień...niebanalnie, ciekawie, energia miedzy dwoma ludźmi, których duzo łączy ale i dzieli.
Szczerze polecam.

3 komentarze:

  1. Wielki mam na nią apetyt. Cieszę się, że polecasz, bo niedawno zetknęłam się raczej z dość chłodnym odbiorem tejże - ale mnie nie zniechęcił, bo okładka przyciąga mnie jak magnes. Może to dość prymitywne pobudki, ale i tak chcę ją przeczytac:P

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie na blogu też znajdziesz recenzję. Dobra, inna literatura.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro polecasz może warto się skusić :))

    OdpowiedzUsuń