środa, 27 maja 2015

" Za Ściana " Sarah Waters

Przyjemna książka, dobra obyczajowka z mocnym zarysem tła społecznym i historycznym. "Za ściana " wciąga od razu. Jakimś dziwnym trafem jesteśmy już od początku w tej historii. Intryguje, ciekawi, momentami jest tajemniczo. Czyta sie bardzo dobrze. Wielkim Brytania w 1922 roku to czas wielkich zmian. Dawni, bogaci ludzie musza sie odnaleźć w innej rzeczywistości i przyzwyczaić sie do życia na niższej stopie. Pani Wray z córka są zmuszone przyjąć lokatorów, by utrzymać sie i jakoś funkcjonować. Młode małżeństwo wniesie powiem nowości, ale i zamętu, nowych przeżyć i tajemnic...i już nic nie będzie takie samol
Bardzo fajnie sie czytało te powieść, dobra rozrywka.

2 komentarze:

  1. Rozrywka? Ja zupełnie inaczej odebrałam fabułę.
    Oczywiście, ile głów, tyle interpretacji.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, ze Ci się podobała :) zamówiłam niedawno stosik książek, a w nim własnie tę powieść i od razu zostawiłam ją sobie pod ręką w celu szybkiego sięgnięcia :) i własnie zastanawiałam się co czytać w następnej kolejności... to już chyba wiem.;)

    OdpowiedzUsuń