wtorek, 16 grudnia 2014

Szmira roku: "Ostatnia milosc.Edith Piaf" Christine Laume

Kompletna szmira roku ta książka. Po jaka cholerę to kupiłam- myśl przewodnia podczas czytania już od strony piętnastej - uwaga, polecam o Edif Piaf cudowne książki :"Na balu szczęścia", oraz "Ptak smutnego stulecia". Te dwie pozycje sa fenomenalne, świetne, pełne wartościowych informacji i coś wnoszą. Natomiast szmirka pod tytułem "Ostatnia miłość"-darujcie sobie kochani. Siostra ostatniego kochanka Edith oto opowiada o swojej rodzinie, o tym jak jej brat poznał genialna piosenkarkę, ile zyskał, i ona sama rownież....naprawdę istny koszmarek. Ładna okładka, ale do środka nie zagladajcie. Szkoda pieniędzy.

1 komentarz:

  1. Hmmm, to się różnimy diametralnie w odbiorze, bo mnie się bardzo podobało, takie inne ujęcie, osobiste, na pewno nie obiektywne. Mało wiedziałam na temat E.P. o Theo wcześniej nie słyszałam nawet, więc dla mnie ta książka wniosła sporo.

    OdpowiedzUsuń