piątek, 14 listopada 2014

Z literatury hiszpańskiej:" Chlodny dotyk" Albert Sanchez Pinol

Książka absolutnie rewelacyjna. Perełka. Uwielbiam takie powieści. Granice człowieczeństwa, ktore sie zacierają, samotność i miłość, braterstwo i nienawiść, walka o przetrwanie, barbarzyństwo i rozum....szaleństwo i pasja. Mała wyspa koło Antarktydy... Na rok przyjeżdża tutaj pewien meterolog. Jedna latarnia, drugi człowiek i milion nieoczekiwanych wrogów..."Chlodny dotyk" to duża dawka emocji, wciąga i intryguje. Człowiek bez maski, w którym odzywają sie pierwotne instynkty.
Następny hiszpański pisarz, którego wpisuje na listę przeczytać wszystko co napisał. Powieść bardzo uznana i przetłumaczona na wiele języków. Książka dostarczyła mi mnóstwo dobrych przeżyć. I ona przeleżała na mojej polce nietknięta kawał czasu..!!!
Od paru lat kupowałam pozycje z wydawnictwa Noir sur blanc, choć sa to książki o bardzo niepozornych, nieprzebojowych okładkach ale intrygują. Mam teraz ochotę częściej po nie sięgać. I już wyszukuje nowe z merlina z tej serii. Ale najpierw przeczytam, ktore posiadam. A "Chlodny dotyk" gorąco polecam!

1 komentarz:

  1. Interesujący wpis :)
    Delikatnie zarysowując powieść, post wzbudził moją ciekawość :) Z chęcią chwycę po tę pozycję,
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń