czwartek, 23 października 2014

"Zycie jest piosenka" Jacek Cygan

Jeśli słyszeliście kiedykolwiek wywiady z Jackiem Cyganem, ta książka wyda wam sie od razu szczera i bardzo jego. Anegdotki, wspomnienia wokół każdej słynnej piosenki, pora roku, małe, zwykle chwile. Puenty w jego stylu. Bardzo jego i od serca, w jego stylu. Kto nigdy nie widział rozmów tego pana-moze mieć mieszane odczucia. Bo zależy czego sie oczekuje. Tutaj chodzi o historie, zabawne, ciepłe ktore były tłem do chwili, gdy powstawał kolejny przebój.
Bardzo podobała mi sie ta podróż poprzez jego przepiękne teksty. Bo pan Cygan to nie tekściarz ...to dla mnie poeta, i dla wielu. Nie wiem jak on to robi ale pisze nieziemsko...mijają lata. A jego piosenki nadal żyją. Kto dziś tak pisze? Ilu ich jest? Garsta...

2 komentarze:

  1. Jacek Cygan pisze nie tylko świetne teksty ale też wydaje się być wspaniałą osobą :) Chętnie tę książkę przeczytam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc, troszkę bawi mnie ta postać od czasu, gdy dowiedziałam się, że napisał tekst piosenki "Mały elf" do melodii "Emmanuelle". A ten dziwny mały elf, którego nikt nie rozumie i w ogóle tam nie pasuje pojawił się jednie dlatego, że mały elf brzmi podobnie jak Emmanuelle.

    OdpowiedzUsuń