sobota, 11 października 2014

"Korea Północna. Tajna misja w kraju wielkiego blefu" John Sweeney

Niesamowicie ciekawy dokument. Człowiek sie cały czas zastanawia czy to film, czy groteska i jak to możliwe-a jednak jest taki kraj na świecie. Gdzie rządzi czlowiek, który nie żyje od dwudziestu lat, gdzie w szpitalach nie ma pacjentów a fabryka wody jest bezludna. Cieżko szukać supermarketów czy reklam. Ale wszędzie sa zdjęcia trzech grubaskow-dziadka-ojca-syna. W kraju gdzie ludzie sa przeraźliwie chudzi i panuje głód. No i obozy pracy...dziwne, ze cała ta polityka i system nadal przetrwały, ze nikt nie ingeruje..ufff . Tyrania i rezim I wyprane mozgi milionow ludzi.
Ciesze sie, ze siegnelam po te pozycje - wiele ciekawych informacji, mozna lepiej zrozumiec I poznac "system". A wszystko to dzięki dziennikarzowi BBC -John Sweeney , który pod przykrywka podróży bacznie śledzi i obserwuje co sie dzieje w tym kraju, gdzie obcokrajowiec nie może nawet zrobić zdjec. Książkę gorąco polecam nawet tym, którzy nie sięgają, jak ja, często po reportaże. Warto.

3 komentarze:

  1. oglądałam ostatnio fragment wywiadu z autorem - książka ta znalazła się na mojej liście zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytaj na temat Korei Północnej rewelacyjny reportaż "Światu nie mamy czego zazdrościć" - koniecznie! To chyba najlepszy reportaż jaki w życiu czytałam!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam niedawno wywiad z Autorem w Newsweeku, temat przerażający!

    OdpowiedzUsuń