czwartek, 25 września 2014

" Zgubieni " Charlotte Rogan

Powieść czyta sie zadziwiająco przyjemnie i szybko. Intymny, z serducha, wiarygodny styl narracji. Młoda mężatka opowiada o podróży statkiem, która kończy sie tragedia i walka o przetrwanie. Szalupa, w której jest za dużo ludzi...jak przeżyć godnie i do jakich czynów można sie posuwać by walczyć o życie ? Jest i proces i kara potem. Książka ma w sobie coś wyjątkowego- jakiś strach, grozę oraz intrygujące wydarzenia...czułam sie jakbym była z nimi wszystkimi w tej szalupie i dokonywała potwornie trudnych wyborów...Świetna powieść.

8 komentarzy:

  1. Chciałam ją kupić, ale bałam się, że tematyką będzie zbliżona do Titanica.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł ciekawy, jednakże nie mam ochoty na razie na taką lekturę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam i dokładnie takie same mam odczucia, co Ty, jakbym też siedziała z nimi wszystkimi w jednej szalupie. Dużo emocji, wrażeń - bardzo dobra książka. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam tą książkę w planach io naprawdę chciałabym ją przeczytać, ale wiele negatywnych recenzji czytałam i się jeszcze zastanawiam...


    http://pasion-libros.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka razy miałam zamiar ją przeczytać, ciągle jednak mi się wydawało, że będzie mnie nudziła. Może się myliłam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostrzę sobie na nią moje chomicze ząbki już od jakiegoś czasu^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Również miałam okazję przeczytać i przemyśleć jakbym sama się zachowała w takiej sytuacji...

    OdpowiedzUsuń