czwartek, 25 września 2014

Wow,wow,wow!!!!!! Genialna Jojo Moyes powracaaaa z najnowsza powieścią :" The one plus one"

Jono Moyes to autorka "Zanim sie pojawiłes", które polecałam wam w spazmatycznym zachwycie i mokrych gaciach. A oto właśnie najnowsza powieść pisarki, narazie ukazała sie na wyspach, pochlonelam na raz dosłownie -świetna. Przejmująca, prawdziwa, dotykająca serca, śmieszna, od pierwszej kartki jesteś w powieści. Bestseller już u nas- całkiem zasłużony bo takie książki chce czytać- emocje emocje emocje. O czym tym razem? Ano o dwojga ludzi z dwóch rożnych światów. Mamy egoistycznego zapracowanego karierowicza, oraz młoda matkę dwójki dzieci i ogromnego psa. Wesoła rodzinka, nasza bohaterka ciągnie wszystko sama na barkach. Dwa światy spotykają sie w momencie przełomowym w ich życiu-jak zwykle genialne sceny, dialogi, nic nie jest na sile ani zbędne -to sie chce czytać na raz i nie ma sie dość. Podróż , dowcip, rodzące sie uczucie i samo życie Polecam!!!!!!!!!!! Nie przegapić!!!! To jest genialnie napisane!!!!!

6 komentarzy:

  1. ohhh, proszę Cię, dopiero co kupiłam pod wpływem recenzji na Twoim blogu 5 nowych książek! ;-)))
    zapisane do przeczytania. świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wystarczyło mi wielkie "wow" w Twoim komentarzu żeby bez zastanowienia zamówić książkę na allegro :) Jestem wielką miłośniczka powieści Jojo Moyes - przy "Zanim się pojawiłeś" wyłam jak bóbr! "Srebrna zatoka" też bardzo mi się podobała, jedynie "Ostatni list od kochanka" nie przypadł mi do gustu. Mam nadzieję, że "The one plus one" też zrobi na mnie duże wrażenie.
    P.S. Zazdroszczę Ci, że mieszkając w UK masz taki łatwy dostęp do wszystkich nowości i że nie kosztują one tyle, co powieści po angielsku w Polsce - ostatnio chciałam kupić "The silkworm", ale cena na allegro powaliła mnie na kolana (ok 70-100 zł!!)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tylko nadzieję, że polskie tłumaczenie nie zabije tego, co w tej powieści najlepsze. Czekam na The one plus one na polskim rynku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cholercia, ciekawe czy będzie polskie wydanie :D Bo po angielsku to ja bym rok czasu czytała, więc trzymam kciuki za polskie wydanie - wtedy na bank przeczytam te książkę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. AAAA!! Ja też chcę!!! Podobnie jak Bookworm zazdroszczę Ci ogromnie dostępu do książek angielskojęzycznych, bo niestety, ok 100 zł kosztuje taka książka w Polsce :(((

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, czekam na polskie wydanie! Jojo pokochałam dzięki Tobie:) gdy przeczytałam Twoją recenzję "Zanim się pojawiłeś" natychmiast kupiłam i przeczytałam szlochając jak nigdy podczas czytania. Kolejna książka Jojo to "Zakazany owoc"

    OdpowiedzUsuń