środa, 24 września 2014

"Mary Poppins wraca"P.L. Travers

Druga cześć powieści o najsłynniejszej niani swiata. Cudny powrót , odświeżenie po wielu latach drugiej części. Czyta sie teraz inaczej, zauważam szczegóły, pewnych rzeczy kompletnie nie pamietam. Najbardziej zafascynował mnie podniebny cyrk-co za magia i wyobraźnia ! Myśle, ze kolejne części będzie czytać sie jak pierwszy raz-co jest swego rodzaju bardzo ekscytujące. Pamiętałam tylko pierwsza cześć , reszta umknęła z głowy wiec z podwójna radością wracam to tej serii. Czysta przyjemność i wyluskanie kolejnych szczegółów o intrygującej Mary Poppins.

4 komentarze:

  1. Ja też niedawno wróciłam do lektur z dzieciństwa i ponownie przeczytałam Mary Poppins. to ciekawe doświadczenie porównanie wrażeń czytelniczych jak byłam dzieckiem i teraz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mary jest cudowna jedna z najlepszych postaci kobiecych w literaturze, nie tylko dziecięcej,

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak miło przy porannej kawce poczytać Twoje nowe recenzje - dobrze, że wróciłaś. :) Wstyd przyznać, ale Mary Poppins nie znam, ominęło mnie to w dzieciństwie... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej publikacji (wstyd). Ominęło mnie to w dzieciństwie, ale nie znaczy to, że nie mogę teraz za nią chwycić :)

    OdpowiedzUsuń