sobota, 7 czerwca 2014

'' Na początku był negatyw'' Agnieszka Osiecka

Wdech, wydech....jaki to raj dla mojej duszy-czas z tą książką...chyba zdecydowanie to moja najbardziej ulubiona pozycja Agnieszkowa..
''Na początku był negatyw'' to fotoautobiografia. Sama artyska przedstawia wybrane zdjęcia jak pocztówki ze swojego życia...a każde zdjęcie to malutkie mini puenty, skojarzenia, myśli, anegdotki, autoironia, podsumowanie, utrwalenie chwil. I jak ona te zdjęcia przedstawia! jak posegregowała! Za pomocą krótkich wstepów- rozdziałów'' jak fotografowac córeczkę'', ''Niebieskość, niebiescy'', ''Puste pokoje, milczące instrumenty'' itp itd...
Mistrzostwo. Ale co tu się zaskakiwać, toć to od pióra WIELKIEJ POETKI. Niesamwite, jak ona opowiada o zdjęciach, wszystko celnie, z dygresją, ciekawie..oczywiście jest to nie tylko rozkosz słowna i językowa...to też swoisty portret czasów, w jakich żyła. Genialna pozycja!!! Gorąco polecam! Rozpłynęłam się w zachwycie i gdzieś znikłam w tym świecie...











1 komentarz:

  1. Nawet nie wiedziałam,że taka pozycja istnieje na rynku

    OdpowiedzUsuń