wtorek, 3 czerwca 2014

''Irena Kwiatkowska i znani sprawcy'' Roman Dziewoński

Książka zdecydowanie dla fanatyków historii teatru, idealna moim zdaniem dla ludzi, którzy studiują aktorstwo i marzą o tym zawodzie. Piękne i dogłębne świadectwo dorobku wielkiej artystki. Oprócz paru stron na początku- tła społecznego, Warszawy przed wojną( połknęłam w zachwycie), to zdecydowanie czysta lektura o dorobku pani Ireny Kwiatkowskiej. Bo praca była dla niej wszystkim, aktorstwo- powołaniem.
Stąd nie czytało mi się łatwo i ciekawie, co nie znaczy że nie przebrnęłam, piękne zdjęcia, ja jednak aż tak teatrem się nie interesuję. Więc jak ktoś oczekuje histori życia i tła społecznego to raczej to nie jest ten adres. Książka oczywiście bardzo wartościowa i dla niektórych może okazać się kopalnią informacji. 

2 komentarze:

  1. Jak dla fanatykow teatru, to w sam raz dla mnie. Jestem fanatyczka jak najbardziej.
    Chetnie siegne po nia wiec dzieki za podpowiedz :)))
    Pozdrawiam
    Nika

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobieta pracująca, uwielbiam ją w tej roli!

    OdpowiedzUsuń