wtorek, 6 maja 2014

'' Zawód Spikerka '' Iwona Schymalla

Pamiętacie ''Kawa czy herbata?'' Pierwszy program śniadaniowy z rozmachem, edukacyjny, dużo o podróżach i różnych miejscach, w tym o kulturze, różni goście. Iwona Schymalla zawsze wydawała mi się idealna w swojej roli, ciepła, miła, ten program kojarzy mi się z czasami szkolnymi. Książka to wywiad o pracy nad programem, wspomnienia, jest też o jej życiu no i o kulisach pracy w telewizji. Uff, ciężki temat- manipulacje, dziwna polityka, mówiła już o tym nie jedna osoba, ale mam wrażenie, że w przypadku tej pani jest to bardzo dobrze przedstawione, udokumentowane. Ot na wolny wieczór, przeczytałam z zainteresowaniem. Kiedy nie mam głowy do powieści, czytam tego typu książki, bo czytać muszę, inaczej mi dzień nie idzie dobrze;)

2 komentarze:

  1. Jestem ciekawa tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przeczytam, panią Iwonę kojarzę z lat dziecięcych:) tej jej ciepły głos...

    OdpowiedzUsuń