poniedziałek, 5 maja 2014

'' Rodzina '' Monika Jaruzelska

Pierwsza książka ''Towarzyszka Panienka'' zrobiła sporo szumu i okazała się sukcesem.  Myślę, że jest wielu ludzi takich jak ja, że sięgnęło od razu po następną- bardzo podoba mi się jak pisze i opowiada o swoim życiu ''córka generała''- klasa sama w sobie, dojrzała babka, tym razem opowiada o najbliższych, rozmowy z matką i ojcem, o rodzinie, w której każdy był samotny, fragmenty dziennika. Jest też o tym spotkaniu pani Moniki z kobietą- osieroconą córką grudnia 70, jak pisze pani Monika- ich obie połączyła krew. Zrobiły to dla swoich dzieci.  Co tu dużo mówić, świetna książka kogoś, kto ma coś ciekawego do powiedzenia. Nie ma nawet sensu rozpisywać si ę w notce- warto przeczytać, naprawdę.

1 komentarz:

  1. A ja właśnie się waham czy sięgnąć po tę pozycję... Czytałam "Towarzyszkę panienkę" i podobała mi się, owszem, ale mam po niej wrażenie ulotności - że nic we mnie nie zostało z tej lektury...

    OdpowiedzUsuń