sobota, 31 maja 2014

'' Etat w chmurach'' Teresa Grzywocz

Jako młoda dzewczynka marzyłam, by zostać stuardessą a potem, gdy umawiałam się na rantki, marzyło się o rantce z pilotem- no bo mundur, teczka i samolot- takie tam klimaty wczesnej młodości- w każdym razie ani jedno ani drugie się nie spełniło;) To sobie poczytałam zato hihihi.
Książka naprawdę ciekawa, lekka, ineresująca, tak jakby ktoś usiadł obok mnie i opowiadał  swoim zawodzie, oczekiwaniom, anegdotach. Opowieść nie ma na celu wywołać sensacji czy kogoś urazić- ot opowieść o pracy w chmurach- zaletach, wadach i o współczesnym obrazki pracy w  liniach lotniczch- niestety nawet prestiżowe linie- w których pracowała nasza bohaterka- też nie są tym, co ludzie mogliby myśleć. Glamor, przywileje, zwiedzanie- to przeszłość. Lekka, interesująca rozrywka. Podobało mi się:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz