środa, 23 kwietnia 2014

W podróży z Agathą Christie...

Jako zapalona podróżniczka, z wielką ochotą wybrałam się w podróż po Imperium z Agathą Christie..podróż o tyle wyjątkowa, bo takie już są niemożliwe, ot w starym stylu, w innej erze, na zasadach, warunkach, o których już nikt nie pamięta. Piękne świadectwo jak zwiedzali kiedyś ludzie, choć ta  dziesięcio miesięczna podróż Agathy już na tamte czasy nie była czymś zwyczajnym, a raczej był to zaszczyt i wyróżnienie. Na przykład w dzisiejszych czasach by ją posiekali na kawałki już za sam fakt, że zostawiła dziecko na dziesięć miesięcy z najbliższymi i wybyła bo tak się złożyło, że przydarzyła się jej ogromna i wielce ciekawa szansa na zwiedzenie całego świata.
Listy, zapiski z całego świata, podróże statkiem, ciekawe odkrycia, książka zdecydowanie dla zapaleńców Agatowych, dla tych co naprawdę ją kochają i chcą posiadać wszystko co dotyczy jej twórczości i życia. Nietypowo, inaczej choć wcale nie przebojowo. Trzeba się wczuć i wybrać z tą grupą ludzi badaczy w tę wyprawę. Świadectwo minionej epoki, jakże czas płynął wtedy wolniej...

4 komentarze:

  1. O tej książce Agathy Chriestie jeszcze nie słyszałam! Chętnie przeczytam jeśli nadarzy się okazja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mi się smak na tę książkę zrobił! Zdecydowanie w moim guście :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Już od jakiegoś czasu marzy mi się ta książka. Może w końcu uda mi się ją zdobyć :) Jeśli nie czytałaś to polecam też "Autobiografię" Christie. Czyta się tak samo fantastycznie jak jej powieści.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam autobiografie- cudna lepsza niż podróże po imperium w moim mniemaniu

    OdpowiedzUsuń