wtorek, 8 kwietnia 2014

'' Olewnik. Śmierć za 300 tysięcy'' Sylwester Latkowski, Piotr Pytlakowski

Kiedy żyła tą sprawą cała Polska, nie było mnie w kraju. Potem coś tam wiedziałam zdawkowo. Z zainteresowanie przeczytałam wyczerpujący, dokładny zapis wszystkich  wydarzeń i poczynań, które dotyczą tej okropnej zbrodni. Mówi sie, że ta sprawa dotknęła tylu ludzi dlatego, że obnażyła nasze organy władzy. I z tym sie troszkę każdy z nas identyfikował. Coś w tym jest. Przyznam, że wciągnęła mnie ta książka.  poraża ogrom zaniechań w śledztwie, przejmująca jest walka rodziny. Dużo znaków zapytania nadal...I ciągle zastanawiam sie, czy wyjdzie kiedyś cała prawda na jaw...

2 komentarze:

  1. Jakiś czas temu rzuciła mi się w oczy ta książka i wiem, że bardzo chciałabym ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda mi Olewnika, bo zginął straszną śmiercią. Jednak ta sprawa budzi we mnie mieszane uczucia. Już nie wiem kto jest winny, kto zamieszany, a kto jest ofiarą.

    OdpowiedzUsuń