czwartek, 13 marca 2014

'' Urlop nad morzem'' Agnieszka Pietrzyk

Z pozoru wydaje się, że oto mamy do czynienia z literaturą kobiecą, lekką i przyjemną, którą sobie serwujemy na jeden wieczór po przebywaniu w oparach miliona domowych obowiązków. A jednak szybko okazuje się, że to kryminał. Zagadka, tajemnica z przeszłości wciąga młode małżeństwo podczas ich odpoczynku w domu nad morzem. W moim odczuciu troszkę wszystko było zbyt łatwe, w sensie nagłe, szybkie zbiegi okoliczności, akurat się coś pojawiło w czasie itp itd, Dobra lektura na relaks umili nie jednemu wieczór. Troszkę za łatwo skonstruowana, nawet pomysł, ale czepiać się nie będę- kwestia gustu, rzecz jasna. Oczekiwałam więcej, ale nie szczypie w oczy.

3 komentarze:

  1. Może w wolnej chwili zapoznam się z tą książką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie ten pozór lekkiej literatury (głupiutkie tytuły, pastelowe okładki) odstraszają mnie od tej pani. Nie znam, nie czytałam, ale żeby sięgnąć po książkę muszę mieć albo dobrą rekomendację, albo sama książka musi mnie przyciągnąć, musi spowodować, że zatrzymam na niej wzrok. To może być nazwisko pisarza (niekoniecznie uznanego), okładka, tutuł, czcionka. Cokolwiek. Książki pani Pietrzyk tego nie mają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre i to. Mam nadzieję niedługo sama si ę przekonać o jej wadach i zaletach :)

    OdpowiedzUsuń