niedziela, 30 marca 2014

''Samolot bez niej'' Michel Bussi

Świetna rozrywka w stylu Musso. Kryminał, sensacja, obyczajówka, dramat, wszystko w jednym, wartka akcja, czyta się szybko i dobrze. Katastrofa lotnicza w górach. Przeżywa tylko trzymiesięczne dziecko. Od tej pory walczą dwie rodziny o maleństwo, bo tylko dwie rodziny- bogata i biedna- podróżowały z maleństwami- ale które dziecko przeżyło? Toczy się śledztwo przez osiemnaście lat. Poznajemy wszystko za pomocą dziennika detektywa a jednocześnie  dzięki dwojga zakochanych w sobie młodych ludzi. Super forma, styl, naprawdę dobra rozrywka. Osobiście książka bardzo mi się podobała. Mam nadzieje, że ukażą się jakieś inne jeszcze powieści tego francuskiego autora. W ogóle przepadam za francuskimi czytadłami- są niezwykle przystępne i zgrabne napisane.

5 komentarzy:

  1. Wygląda pasjonująco. Po pierwsze - niebanalna fabuła, po drugie - super okładka (to też w końcu ważne), książka trafia na moją listę "do przeczytania", bo naprawdę przedstawia się fascynująco.

    PS: Jak Ty szybko czytasz! Co chwilę widzę u Ciebie nowe wpisy! Pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam serdecznie do kwietniowego gatunku. Tym razem Kryminał. Szczegóły :)
    http://przeczytane-slowa.blogspot.com/2014/04/gatunkowy-miesiecznik-podsumowanie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Już wrzuciłam książkę na swoją listę czytadeł do przeczytania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka czeka na mojej półce - urzeka i niebanalną treścią, i przepiękną, migotliwą okładką. (:

    OdpowiedzUsuń