sobota, 15 marca 2014

'' Obłokobujanie '' Patti Smith

Obraz, dokument dojrzewania. Opowieści, wiersze, zdjęcia. Zaledwie sto stron, ale treściwie. Zgadzam się, że ciężko zaklasyfikować tę książkę co dodaje jej uroku i intryguje. Można się zanurzyć w ten ''pamiętnik'' choć w moim przypadku nie przepadłam, wypieków na twarzy nie było.
Moim zdaniem nie jest też aż tak doskonała i wyjątkowa ta książka- są bardzo nudne fragmenty.  Patti Smith jak wszyscy wiedzą to  wokalistka, pisarka i poetka. Postać ciekawa i magiczna, choć ja od razu nie zachwycam się wywrotowcami, to ze ktoś inaczej się ubierze, tu sobie coś przypnie, tam kapelusz założy by ukryć brak urody- nie od razu mnie przyciąga. Nie jest to regułą, wyjątkiem jest Bjork-  moja wielka miłość od szesnastego roku życia.
Dla fanów wokalistki to będzie niesamowity smakołyk. Dla ciekawskich czy tych co się skuszą- może być różnie. Bardzo podoba mi się tytuł i poszczególne fragmenty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz