środa, 15 stycznia 2014

''Mężczyzni mojego życia'' Katarzyna Dowbor

Ikona telewizji, pani Katarzyna Dowbor opisała wszystkich mężczyzn, których spotkała na swojej drodze życiowej i zawodowej, a którzy odegrali ważną rolę w jej życiu. Z jednej strony jest zabawnie, śmiesznie, z dystansem, z drugiej jednak strony, jak dla mnie są to opowieści troszkę dziwnie bezpośrednie, na granicy obgadywania i zdradzania małych sekrecików. Szczerość i małe przytyki też na tej granicy.Ten styl nie do końca mnie przekonał. Oczywiście jest i żal oto, jak pożegnano panią Dowbor z telewizji, czyli wypowiedzenie i ani słowa dziękuje czy do widzenia. Rozumiem, może to boleć, jeśli pracuje się większość życia w jednej stacji. Byli mężowie, koledzy z pracy, syn. Trochę zbyt bezpośrednio, zbyt plotkujący ton tych zapisków. To uwierało mnie przy czytaniu anegdot z życia i pracy znanej prezenterki telewizyjnej.

3 komentarze:

  1. pewnie ciekawa ta książka muszę ją znaleść

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za taką wiwisekcją. To sposób na zarobienie na swoim życiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie do tego typu książek strasznie zniechęciła pani Wałęsa i pan Stuhr. Został mi wielki niesmak po pewnych ich komentrzach i teraz lektury tego typu omijam szerokim łukiem, No, może z jednym wyjątkiem w postaci pani Krystyny Jandy, ale to już inna historia :)

    OdpowiedzUsuń