poniedziałek, 30 grudnia 2013

Ostatnia notka książkowa w tym roku. 125 przeczytanych książek, kilka tytułów wybranych...

Oto książki z mijającego roku, które poleciłabym na pierwszy ogień.
 Kolejność jest przypadkowa, pominęłam literaturę faktu, trudniej zawsze z prozą, dobrać sobie i wiedzieć, że nam się spodoba- tak więc oto moja lista, może ktoś skorzysta i odkryje pasjonująca lekturę:

1.''Kłamstwa'' Enrique de Heriz
2.'' Mara i Dann'' Doris Lessing
3.'' W odbiciu'' Jakub Małecki
4.'' Przestrzeń za szkłem'' Simon Mawer
5.''Dziwny skrawek raju'' Teri Jentz
6. ''Lista marzeń'' Lori Nelson
7. ''Między nami'' chris Cleave
8. '' Zanim się pojawiłeś'' Jojo Moyes
9.'' Jak oddech'' Małgorzata warda
10.'' Ostatni Harem'' Peter Prange
11.'' Nie moje życie'' Emmanuel Carrere

Oczywiście wybrałabym więcej tych książek z przeczytanych.. ale na wnikliwe podsumowania, nie mam zwyczajnie czasu. Pozdrawiam was serdecznie!

 
 

3 komentarze:

  1. Wspaniały wynik, którego gratuluję. A pozycje interesujące - rozejrzę się za nimi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny wynik ! Połykasz książki :)
    Dziękuję za podpowiedzi książkowe, wpiszę sobie na listę "do przeczytania" :)

    OdpowiedzUsuń