piątek, 13 grudnia 2013

''Ocean na końcu drogi'' Neil Gaiman

Ujęła mnie ta baśni. Gdzieś na granicy jawy i snu, pisarz ponownie stwarza opowieść o dzieciństwie i jego trudach, ciemnych stronach, za pomocą domieszki fantastyki, grozy i magii. Główny bohater wraca do miejsca, gdzie mieszkał z rodzicami w dzieciństwie..wszystko mu sie przypomina a najbardziej ten dzień, gdy mężczyzna, który wynajmował u  jego rodziców pokój, wziął ich samochód i popełnił w nim samobójstwo, na końcu drogi.. Jak widzi świat dziecko? Narrator prowadzi nas poprzez niesamowitą historię stawu na końcu drogi, kilku kobiet, swojej koleżanki z dzieciństwa. Dużo się dzieje, potwory, dziwni ludzie, powieść wciąga. Bardzo dobra książka.

3 komentarze:

  1. Na pewno przeczytam. Zastanawiam się tylko, czy tę powieść może czytać również dziesięciolatka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się marzy ta książka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tym autorze, ale nie czytałam go jeszcze. Zastanawiam się czy by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń