poniedziałek, 9 grudnia 2013

Małgorzata Gutowska-Adamczyk rozmawia z czytelniczkami ''Cukierni pod Amorem''

Mam wrażenie, że mało mówi się o tym, co w życiu jest piękne i dobre. O miłości, wartościach i dobrych uczuciach.  To wszystko znajdziemy w tej książce i to w najpiękniejszym wydaniu- rozmowa kilku mądrych, w różnym wieku, doświadczonych życiowo kobiet. Czułam się, jakbym dosiadła się do nich przy kawie i słuchała ich z przyjemnością. Książka jest idealna na czas zbliżających się świąt, jako prezent dla mamy, koleżanki czy przyjaciółki. Uznana pisarka rozmawia z kilkoma swoimi czytelniczkami, wymieniają meile przez długi czas i tak powstaje zapis interesujących rozmów. Lubię takie książki i wciąż mi mało. O prawdziwym życiu, o rodzinie, miłości, meandrach losu, które dotyka wszystkich nas. Można przejrzeć się jak w lustrze, zastanowić, wyciągnąć wnioski. Idealna książka do kawy czy na spokojny wieczór. No i ba! muszę zabrać się w troki, lecieć z tą książką do Kasi, która mieszka jakieś 30 km ode mnie i poprosić o autograf, bo to właśnie Kasia z bardzo dobrze znanego wam bloga ''Notatki coolturalne'' jest jedną z kobiet, z którymi rozmawia pisarka. Od dawna się do niej wybieram i nie mogę dotrzeć. A droga autem do Kasi jest przepiękna i jedna z moich ulubionych, piękny most z latarniami, wydmy, wrzosowiska rozlane na skarpach, placki wysepek na wodzie, pola żonkilów i serpentynowe drogi wśród krzewów. Jestem dumna, ze moja znajoma wzięła udział w takim fajnym projekcie, ja tego typu książki uwielbiam. Gorąco polecam a tobie Kasiu, gratuluje!

3 komentarze:

  1. Brzmi zachęcająco-rozmowy kobiet o życiu, miłości....

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, to musi być ciekawa książka :) cieszę się, że o niej tu napisałaś :) jestem wielką fanką "Cukierni.." trzeba więc i to przeczytać, zwłaszcza jeżeli niesie ze sobą tyle pozytywnych emocji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podpis za velvet cake :-)
    Miło mi, że Ci się podobała. Jeszcze jedna znana blogerka bierze w tym udział, właściwie głównie pisarka, potem blogerka Marta Orzeszyna autorka Paryż miasto sztuki i miłości w czasach Belle Epoque. A to jej blog http://tomojkawalekpodlogi.blogspot.ie/2013/11/nie-ma-kto-pisac-do-pukownika.html

    OdpowiedzUsuń