poniedziałek, 23 grudnia 2013

'' I góry odpowiedziały echem '' Khaled Hosseini

Trzecia przeczytana powieść tego pisarza i ponownie całkowita satysfakcja i przyjemność z czasu nad książką. Khaled Hosseini to pisarz, który przepięknie a zarazem prosto i z serca, snuje swoją opowieść. To dzięki niemu, przybliżyłam sobie historię Afganistanu, o którym nie wiedziałam kiedyś nic. Za sprawą jego książek - tych szczerze pięknych i przejmujących opowieści o przyjazni, rodzinie i miłości, widzę ten kraj przed oczami. Szkoda, że tak doszczętnie i okrutnie został zniszczony. Włos się jeży na głowie, jaka to metropolia była kiedyś...
Jeśli chcecie przeczytać ściskające za serce historie ludzkich serc, to polecam wam powieści tego pisarza, bo dostaniecie na dokładkę opowieść o Afganistanie.
''I góry odpowiedziały echem'' to książka o więzach rodzeństwa przerwanych przez los, ale nie przez ich własne sercach. Lektura o tym jaką siłą jest rodzina i co przechodzi na inne pokolenia. Książki tego pisarza są niesamowicie przystępne i wciągają. Bliskie sercu każdemu a jednoczesnie dotykamy dalekiego, nieznanego kraju..
Gorąco polecam jaki i ''Tysiąc wspaniałych słońc'' oraz '' Chłopiec z latawcem''

4 komentarze:

  1. Zgadzam się, tak bliskie, a jednocześnie tak dalekie... Z chęcią przeczytam i tę powieść.

    Rodzinnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tegoż pisarza za "Chłopca z latawcem" i już od dawna czaję się na inne jego książki :) Tą ostatnio przez kilka minut z uśmiechem na ustach przeglądałam w księgarni, jednak fundusze nie pozwoliły na zakup :P

    OdpowiedzUsuń
  3. "Chłopca z latawcem" oraz "Tysiąc wspaniałych słońc" mam już za sobą, więc pewnie i na tę książkę w końcu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez jestem swiezo po lekturze tej ksiazki. Z niecierpliwoscia na nia czekalam, bo kazde spotkanie z Hosseinim to dla mnie swieto. Nie rozczarowalam sie i tym razem, to byla prawdziwa uczta dla duszy.
    Wesolych Swiat, Moniko, dla Ciebie i calej Twojej Rodziny!

    OdpowiedzUsuń