czwartek, 28 listopada 2013

'' On '' Łukasz Henel

Bardzo rzadko sięgam po powieść grozy, więc ciężko mi jest porównać i ocenić. Z przyjemnościa przeniosłam się pod Poznań, gdzie młody, dorobiony mężczyzna dokononuje zakupu starego zamku w lesie. Nowa inwestycja urochamia szereg dziwnych rzeczy.. Szybko zaczynają się dziać przerażające wydarzenia, giną ludzie, coś w tym zamku jest nie tak...Kim jest dziewczyna, którą podwiózł raz i która zostawiła w jego samochodzie medalion? Jak wyremontować w spokoju ten stary zamek?  Czytało się świetnie, mocne zakończenie. Jeśli mam się do czegoś przyczepić, brakowało mi rozwinięcia psychologicznego bohaterów, coś więcej o ich przeszłości i życiu, było by bardziej wciągająco.
Podobała mi się ta powieść.

3 komentarze:

  1. Niestety nie znalazłam na blogu adresu e-mail.
    Chciałabym przekazać informacje na temat możliwości współpracy
    Uprzejmie prosze o kontakt na kontakt@blog-media.pl adresem bloga w treśći wiadomości.
    pozdrawiam serdecznie
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm, z jednej strony brzmi ciekawie, z drugiej - jestem tym typem człowieka, który nigdy horrorów nie ogląda, więc może to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń