wtorek, 1 października 2013

''Kartki z pamiętnika młodej mężatki'' Magdalena Samozwaniec

 Następna książka przeczytana podczas wakacji. Tym razem o przewrocie majowym z 1926 roku..w kompletnie innej osłonie. Historia ujęta z perspektywy hotelowego okna. Młoda mężatka przyjeżdża do Warszawy. Mimi bardzo długo nie była w stolicy. Wiele rzeczy wprawia ją w stan zdumienia, spisuje swoje myśli, refleksje i wydarzenia, których jest świadkiem z hotelu. Wszystko to na wesoło, dowcipnie, lekko. Bonusem książki sa zdjęcia z przewrotu zamieszczone chronologicznie.
 Nie wiem czemu, ale ta krótka książka jakoś nie zostawiła we mnie śladu. Lubię takie klimaty, ale chyba w zbyt krótkiej formie to wszystko zostało zawarte by się wczuć i przeżywać. Jakoś tak bez zachwytu z mojej strony.

2 komentarze:

  1. Mnie też nie pociągają krótkie formy, wolę cegły

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam jakiś czas temu tę książkę i też nie wywarła na mnie szczególnego wrażenia.

    OdpowiedzUsuń