środa, 23 października 2013

'' Dama Pik '' Anita Werner

Osobiście nie cierpię takiego pomysłu na okładkę. Kobieta piękna i miło się patrzy ale sam zamysł- nuda. Na szczęście treść wręcz odwrotnie-interesujące rozmowy z kobietami, które w danym kraju są uznane, zmieniły historię, miały wpływ większy czy miejszy na społeczne przemiany na świecie. Wszystkie bohaterki książki łączy odwaga, siła i świadome wykorzystywanie tych cech. Co lepsze, bardzo mi się podoba jak pani Anita Werner portretuje bohaterki, nie sposób nie zauważyć jej celnej wnikliwości, puent- bardzo dobre. Miłe zaskoczenie, bo jakoś pani Anita Werner nigdy nie było moją ulubioną dziennikarką poza tym uważam, że ma bardzo niedzwięczny, o nieładnej barwie głos. Ale tym razem mam same pozytywne wrażenia. Sposób, w jaki przedstawiła sylwetki dziesięciu ciekawych i nietuzinkowych kobiet- brawo. Interesująca książka.

7 komentarzy:

  1. Zainteresowałaś mnie tą książką, na pewno poszukam. Napisz co tam u Ciebie? Jak maleństwo? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opis mnie zaciekawił, bardzo chętnie przeczytam :) A co do opinii o głosie pani Werner absolutnie się zgadzam, też niezbyt mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiszę do długiej listy książek, które chciałabym przeczytać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to nie jest nowość, prawda? Wydaje mi się, że książka sprzed kilku lat. Ja natomiast chciałabym przeczytać książkę Macieja Mazura "Anegdoty" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi nieźle, chętnie bym do niej zerknęła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Porywająco nie brzmi, ale pewnie dość dobrze by się czytało.

    OdpowiedzUsuń