piątek, 25 października 2013

* * *

Prostokątne potworki wzywają mnie. Jest ich cztery na piętrze.
Dawno już sobie obiecałam, że poukładam, poselekcjonuje wszystkie ''skarby'' a mówiąc wprost- pierdoły. Czyli schowki długie w ścianach. Kartony, pudełka a w nich cuda wianki, czyli pięcioletnia zbieranina z życia w domu. Poza tym inne sprawy- odświeżam sypialnię. Układam dalej swoje drzewo genalogiczne na ścianie nad schodami. I pare innych projektów domowych na jesień i krótkie dni, które są bardzo pracochłonne przy posiadaniu małego chłopczyka z niewyczerpalnymi bateriami energii. W miedzyczasie wróciłam do jogi i odkryłam, że mam małego Jogina w domu;)
 Za mną weekend  z mężem w Polsce na weselu, tak się cieszę, że powdychałam zapach polskiej jesieni..i te dywany liści- bezcenne. Po miejszych i wiekszych radościach- teraz nadchodzi najbardziej zapracowany czas w pracy męża, więc listopad i połowe grudnia będę miała wszystko na swoich barkach z działu ''dom''. Narazie głowy nie mam do pisania, choć są dwie książki, które szalenie chciałabym wam polecić, ale co siadam, to ciemno w głowie.
Ale się przejaśni. W swoim czasie.
Tymczasem idzie do mnie kolejna paczka zamówiona na merlinie z książkami. Może jak powącham, wena do notek wróci;)


A to moje dziecie w błękitnej biblioteczce...bardzo zajęty. Zawsze:)

 
 


8 komentarzy:

  1. Dzieci mają tyle energii, to jest niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ rozpracował ten stolik! Słodziutki chłopczyk :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero co się urodził, a już stoliki demoluje ;-)
    Rośnie mały Czytelnik ;-)
    pozdrowienia ciepłojesienne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny szkrab i biblioteczka oczywiście;) Uściski dla Was

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki widok!
    I za każdym razem zazdroszczę ci biblioteczki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rośnie jak na drożdżach:) Po dzieciach widać, jak szybko czas mija. Ucałuj go:) Słodziak jeden.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki mały czytelnik :D Jeszcze trochę zagubiony, ale potrafi znaleźć coś dla siebie w błękitnej biblioteczce :D Słodki

    OdpowiedzUsuń