wtorek, 1 października 2013

''Beyonce.Crazy in Love.Biografia'' Daryl Easlea

Dla mnie była to książka z tych, po które sięga się, gdy w czasie wakacji nie oglądasz telewizora, jesteś prawie caly czas na dworze z dzieckiem- idealna zatem rozrywka na wieczór, kiedy o dwudziestej leżałam już padnięta w łóżku i głowa funkcjonowała na zwolnionych obrotach.. Z zainteresowaniem przeczytałam o genialnej Beyonce. Trochę za wcześnie moim zdaniem na biografię w jej przypadku, bo myślę, że namiesza jeszcze kilka dekad jak nic- piekielnie zdolna, wszechstronna, piękna kobieta i bardzo pracowita, od niedawna jak każdy wie również matka. Zastanawiam się ile ją kosztuje ten tryb życia i poziom stresu. Wydaje mi się bardzo wrażliwą osobą i jak każdy ma swoje problemy i gorsze momenty. Uwielbiam w niej optymizm, bije od niej, z jej uśmiechu, ma dobrą energię. Wydaje mi się też bardzo silną osobą i niezwykle kreatywną. Miła rozrywka po aktywnym dniu. Ale zdecydownie bardziej podobał mi się dokument, który sama Beyonce nakręciła o sobie.

8 komentarzy:

  1. chciałbym przeczytać :)))
    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie wszystkich zaczytanych :)
    http://przeczytane-slowa.blogspot.com/2013/09/dziekuje-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Odkąd usłyszałam jej If i were a boy polubiłam Beyonce, ale nie wiem czy na tyle, by czytać jej biografię. A o tym dokumencie nie słyszałam. Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam dokument na HBO. Pozwolił mi spojrzeć na nią z innej perspektywy. Nie jest to muzyka,.której słucham, ale Beyonce ma niesamowitą osobowość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Postać niewątpliwie ciekawa, ale nie jestem przekonana czy mam ochotę na Jej biografię

    OdpowiedzUsuń
  5. Postać niewątpliwie ciekawa, ale nie jestem pewna czy mam ochotę na Jej biografię

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam się szczerze, że odrobinkę mi szkoda czasu i pieniędzy na biografie "gwiazd na czasie". Są gazety, internet nie wiem czy książki są potrzebne skoro cała kariera jeszcze się rozgrywa i nigdy nic nie wiadomo :d

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem wielką fanką Beyonce, ale podziwiam ją, a ta książka od jakiegoś czasu czeka na mnie na półce :)

    OdpowiedzUsuń