środa, 25 września 2013

''Trzy płatki kamelii'' Lara La Voe

Niesamowita powieść z prostego powodu: niesamowicie napisana. Nie wiem jak to sie pisarce udało ale przypomina mi to dryfowanie statkiem w różne strony morza ale z pełną kontrolą. Czas, wydarzenia, retrospekcje i miejsce mieszają sie, jednak wszystko jest tu klarowne i jasne , co wiecej, elementy układanki spójnie łączą sie w całość w niewiarygodny sposób. Operować takim stylem pisania- szczerze podziwiam.
Osią historii jest śmierć młodej, nietuzinkowej kobiet-malarki, której odejście odbija głębokie piętno i wprowadza chaos wśród paru innych ludzi. To powieść o życiu, niesamowitej przyjazni, o barwach młodości o poszukiwaniu dialogu czlowieka z wlasnymi emocjami..Używki, samotność, troje splatających się losów ludzkich..
Trudna a jednoczesnie łatwa w odbierze powieść naszpikowana emocjami. Opowiedzana trzema glosami..w przedziwny sposób ma sie wrażenie, że opowiada to jednak jedna osoba. Młodość, życie i emocje. Warto zanurzyć sie w te historię. Intrygująca, dojrzale przedstawiona opowieść o trudnej, niesamowitej przyjazni.
Przeczytałam tę książkę w wakacje, mam nadzieje,że uda mi się teraz codziennie nasmarować notkę o zaległych przeczytanych powieściach podczas wakacji, bo jest ich naprawde sporo.

4 komentarze:

  1. Bardzo mnie zaintrygowalas ta powieścią - lubie takie klimaty... Życze powodzenia w nadrabianiu zaległych notek - ja od miesiaca usiluje wreszcie nadgonic recenzje, wiec wiem jak to jest... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaka cudowna musi być ta książka . Pozdrawiam Panią serdecznie i samych sukcesów :))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda na to, że powieść jest pełna sprzeczności - interesujące!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna powieść, niesamowicie mi się podobała, i pomyśleć, że autorka miała 15 lat jak zaczynała ją pisać, szok!

    OdpowiedzUsuń