środa, 14 sierpnia 2013

''Ławka'' Katarzyna Rosicka-Jaczyńska

Kolejny wynalazek w księgarni. Niestety, nie umiałam podłączyć się do tej opowieści, trudno było mi poczuć klimat, bohaterzy nie zaintrygowali mnie. Bardzo ciekawa okładka, moim zdaniem, oraz ilustracje w środku. Myślę, że u mnie zwyczajnie o odbiorze tej lektury zdecydował styl. Nie potrafię poczuć książek, które są napisane jakby autor liczył się tylko ze sobą, kiedy masz te wrażenie że pisarz nie ma ochoty ani potrzeby ci coś wyjaśniać i czy nadążasz czy nie, nie ma to znaczenia- mistrzem takiego stylu jest dla mnie pani Masłowska ;)
 Powieść jest trudna i kontrowersyjna. O miłości- gdy kocha się za bardzo i za mocno. Powiem tak- na pewno jest to książka inna, oryginalna, odważna, łamiąca jakieś ramy. Wiele ludzi chwali tę powieść, ja pozostanę pewnie w tej mniejszej grupie tych, którzy zwyczajnie jej nie zrozumieli, nie umieli poczuć i nie pamiętają zbytnio o czym była.

2 komentarze:

  1. Odrażając okładka zniechęciła mnie na tyle, aby nie sięgać po tą książkę. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie ta okładka właśnie zaintrygowała. Szkoda tylko, że z resztą, którą opisujesz gorzej.

    OdpowiedzUsuń