poniedziałek, 10 września 2012

Ot kilka myśli zanim spadną liście..



Jesień za chwilę zawita, jak zwykle śledzę nowości, zapowiedzi książkowe, staram sie roztropnie wybierać, nie zapalać się bezmyślnie-jak wiadomo to frajda poszukiwać dobrej literatury na każdy nastrój. Czas porządków w błękitnej biblioteczce, ale o tym następnym razem.

Na rynku irlandzkim kilka ciekawych pozycji, które mnie kuszą. W pazdzierniku nowa ksiażka Cecelii Ahern, kupię, bo koniecznie musze się przekonać jako wierna czytelniczka, która czyta jej kolejne powieści dwa dni po premierze- czy ostatnim razem to była słabsza forma autorki czy ja poprostu z niej wyrosłam?

Marian Keyes też wypuszcza nowe dziecko. Kocham jej poczucie humoru i lekkie pióro. Pisarka od lat zmaga się z ciężką depresją, na tę powieść czeka miliony ludzi, w końcu się Marian udało pokonać tymczasowo złe samopoczucie i skończyć tę powieść. Czy i tym razem będę chichrać?

Kusi mnie również matka Harry Potter'a- nie czytałam tych książek, nie umiałam wykszesić w sobie zainteresowania pomimo milionów zachwytów. Ale właśnie ma się ukazać jej książka dla dorosłych...hm..czemu nie? Jestem ciekawa jak pisze uwielbiana na całym świecie ta kobieta. Widziałam z nią tylko wywiad przeprowadzony przez Oprah- bardzo dobry zresztą. To ponoć książke pełna czarnego humoru. Myśle, że się zdecyduję.

Jak zwykle szukam na merlinie jakiś cudnych odkryć, tak mi tęskno za wielkimi emocjami czytając książkę..ale chyba to, co nieczęste właśnie jest najpiękniejsze, co nie?

7 komentarzy:

  1. Widziałam ten sam wywiad:P Tylko w przeciwieństwie do Ciebie Harry'ego czytałam i oglądałam namiętnie:) O tej książce nie słyszałam, ale miło się dowiedzieć, że w ogóle coś takiego powstało. Nie wiem tylko jak będzie mi się czytać 'dorosłą' książkę tej autorki, taką pozbawioną magii...:) No cóż, pozostaje czekać aż dotrze do nas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też czaję sie na kilka nowości jesiennych, m.in. "Tramwaj zwany porządaniem i inne dramaty", "Ocalone z Titanica", no i oczywiście "Casual Vacancy"
    Jesień zawsze obfituje w mnóstwo smaczków czytelniczych, to chyba mój ulubiony okres :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydają tranwaj zwany pożądaniem????? W Polsce??? wow, czytałam ten dramat wiele, wiele razy ale w oryginale, jedna z moich najkochańszych książek

      Usuń
    2. http://www.znak.com.pl/kartoteka,ksiazka,3447,tytul,Tramwaj%20zwany%20po%C5%BC%C4%85daniem%20i%20inne%20dramaty

      Już zamówiłam :) Nie mogę się doczekać az go przeczytam!

      Usuń
  3. Też mam ochotę na nową książkę Rowling - tyle tylko, że ja Pottera uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie też ciekawi ta nowa Rowling :)

    OdpowiedzUsuń