sobota, 10 marca 2012

Aaaa jest już polskie tłumacznie!!!

Jedna z najlepszych powieści jakie czytałam w ubiegłym roku! Już w Polsce ,od 4 kwietnia dostępna na merlinie. Właśnie zauważyłam, buszując tam z rana, bo znów stosik sobie układam do zakupu. Nie wiem jak wyjdzie tłumaczenie, bo czytałam po angielsku, ale książka była dla mnie wielkim przeżyciem. Polecam gorąco, kiedyś o niej pisałam w ubiegłym roku. Tu link:
http://lotta-kronika-pachnacych-kartek.blogspot.com/2011/07/w-tej-chwili-to-dla-mnie-ksiazka-roku.html

12 komentarzy:

  1. Kiedyś chyba też polecałaś to -- > http://www.empik.com/kiedy-bog-byl-krolikiem-winman-sarah,p1046175620,ksiazka-p
    Teraz jest polskie tłumaczenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Widzę ze zaczynają tłumaczyć szybciej:) I pozycje z top listy na wyspach:)

      Usuń
  2. Pod wpływem Twojej recenzji zakupiłam tę książkę po angielsku. Stoi na moje półce i czeka na swoją kolej, bo na razie niestety nie miałam czasu jej przeczytać, chciaż bardzo bym chciała!. Fajnie, że zachowali oryginalną okladkę, bo moim zdaniem jest bardzo ładna. :)
    Nie wiem czy widziałeś, ale Sonia Draga w kwietniu wydaje książkę "Zanim zasnę" czyli przetłumaczone "Before I Go to Sleep". :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam!!! Ale super. Sonia Draga wie co tłumaczyć:D trochę mnie dziwi,że Świat Książki tłumaczy ''Potem''

      Usuń
    2. Oj wie, wie :D Wydają tyle świetnych książek, że nie nadążam z kupowaniem, a co dopiero z czytaniem :) Ale "Before I Go To Sleep" też mam w oryginale, więc przynajmniej ta jedna pozycja nie zwiększy mi zakupowej kolejki :)

      Usuń
  3. Bedzie Polskie tłumaczenie:) super. Do tego na stronie wydawcy czyli Weltbildu jest konkurs z ta książką. Ja własnie czekam na egzemplarz konkursowy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetna wiadomość:) Siostra była świetna, ciekawa jestem tej książki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam jeszcze nic tej autorki, ale tą książkę chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie zapoznaję się z twoją recenzją tej książki i jako, że za dobra z angielskiego nie jestem cieszę się, że będzie dostępna po polsku. Będę jej wyczekiwała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Już sama ochota niezwykle mnie zachęca!

    OdpowiedzUsuń