piątek, 10 lutego 2012

'' Siedem Kobiet'' Rebecca Miller

Pamiętacie ''Prywatne życie Pippy Lee'' tej autorki? Świetna była ta powieść, z tych nowości, które jak najbardziej warto nabyć i przeczytać.
Tym razem sięgnęłam po następną pozycję pisarki. Siedem kobiet- siedem światów. Bo każda kobieta to wielka kopalnia...ludzkich twarzy, zawiłości, tajemnic, siły, kipiących namiętności i najróżniejszych emocji.
Opowiadania nie są łatwą formą, ale te jak najbardziej przystępne.Wszystkie nas, tak z pozoru inne, różnorodne, wiele jednak łączy. To był chyba zamiar tych opowiadań. Bohaterki są w rożnym wieku, punkcie w życia, ale każda szamoczę się z podobnymi lub tymi samymi problemami- swoją seksualnością, losem, macierzystwem. Kobiety są niesamowicie silnymi istotami, wiadomo od zaraniaa dziejów. Ten zbiór opowiadań dobitnie o tym nam przypomina.
 Dobra rozrywka:)

5 komentarzy:

  1. Jak ja cenie takowe książki, które mają jakąś głębię, przesłanie, coś pokazują, są nie tylko pustą historyjką o której szybko się zapomina. Ja z pewnością książkę nabędę, jeżeli stanie na mojej drodze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wielką chęcią, mam ochotę na taką książkę.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybieram się do księgarni, poszukam na półkach tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno przeczytam. Lubię tego typu historie i mam nadzieję, że książka w najbliższym czasie wpadnie w moje ręce.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chętnie przeczytałabym coś takiego :) Lubię poznawać różne historie różnych ludzi, im więcej tym lepiej :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń