niedziela, 29 stycznia 2012

Marek Niedzwiecki: ''Nie wierzę w życie pozaradiowe''

Nie należe do tych ludzi, którzy sięgają po biografie czy wspomnienia tylko osób, których śledze losy czy są jakoś mi tam bliscy poprzez filmy czy programy.  Bardzo często jest to wybór przypadkowy, bo ludzie generalnie mnie interesują. Wystarczy, że wiem, iż są uznawani za wyjątkowych.
Książka Marka Niedzwieckiego to prawdziwy rarytas dla największych fanów. Dla mnie osobiście to spotkanie wyjątkowe, bo nie słucham trójki, nie wiem nawet czemu, tak się jakoś potoczyło, widocznie coś też człowieka musi ominąć w życiu. A ja czym starsza jestem tym mniej mam ochotę ''rzucać na wszystko bo jak dają to bierz''

Wielka przyjemność dowiedzieć się czegoś więcej o tym cudownym mężczyznie choć uważam, że nadal pozostawił wokól siebie aurę tajemniczości ale to jego natura, atut i urok. Miło było poznać i liznąć troszkę historii jego przygód radiowych, życia prywatnego, pare wydarzeń z życia. Generalnie wszystko ze szczyptą smaku, wykwintej skromności. Nie jest to zrzucanie szat pod tytułem '' cała prawda o mnie''. I Bogu niech będą dzięki.

10 komentarzy:

  1. Kocham Pana Marka! Miłością wielką i jak dotąd nieprzerwaną od ponad 20lat! Już jako nastolatka zakochałam się w jego głosie i śledziłam co piątek listę przebojów Trójki. Właśnie głównie dla niego słucham tego radia. Kiedyś napisałam do niego maila, a on mi odpisał! To było takie miłe:) Jak dla mnie to fascynujący człowiek o ujmującej osobowości, skromny, szczery i taki prawdziwy. Nie sili się, nie ma parcia na szkło jak wielu ówczesnych vipów. Jest po prostu sobą. I to bardzo mnie w nim ujmuje. No i ten głos..;) Koi mnie:)
    A książka już do mnie leci:)) Pozycja obowiązkowa na mojej półce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jego prawdziwość jest tak mocna, że nie trzeba być szczególnie zainteresowanym, by ją wyczuć:))) Piękny człowiek.

      Usuń
  2. zamówiłam do polskiej biblioteki i zamierzam sama przeczytać, bo byłam słuchaczką jego audycji i na nich się w sumie wychowywałam muzycznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla fanów to naj najbardziej obowiązkowa lektura:) Myślę, że będziesz zadowolona.

      Usuń
  3. Słucham radia może parę razy w roku, ale nazwisko pana Niedźwiedzkiego jest mi dość dobrze znane. Dodatkowo biografie i autobiografie to książki po który najczęściej chyba sięgam, więc i tej raczej nie ominę. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubuję się w biografiach, wywiadach i wspomnieniach:)))

      Usuń
  4. Moja mama dostała tą ksiązkę pod choinkę, więc z chęcią przeczytam zwłaszcza, że całą rodziną słuchamy "Trójki".
    Serdecznie Pozdrawiam
    p.s. Mieszkasz w pięknym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że się skuszę. Generalnie lubię biografie, bo lubię poznawać ludzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak czytam Twojego bloga, co rusz piszesz o zakupach na Allegro i tak sobie myślę, że może ja miałabym coś interesującego? W tej chwili nie za wiele wystawiam, bo nie mam jakoś weny, żeby się za to zabrać.

    OdpowiedzUsuń