czwartek, 27 października 2011

Agatha Christie: ''Podróż w Nieznane''

Ostatnio nie miałam głowy do czytania. Nie ma co się zmuszać, czytanie to musi być zawsze przyjemność a tym większa jest, gdy człowiek ma naturalną uwagę i skupienie. Agata dobra na wszystko, przez trzy ostatnie lata jak znajoma, za którą tęsknię co jakiś czas. Na szczęście moja wena wraca do czytania:)
Strasznie mi się okładka podoba, jeśli chodzi o tę pisarkę, nie zwracam generalnie na ''opakowanie'', ale w tym wypadku muszę przyznać smakowita okładka.
Młoda kobieta znudzona swoim życiem i bezbarwną codziennością..zaciekawiona jest nagłym zniknięciem pewnego naukowca. Nie namyślając się długo postanawia wyruszyć an poszukiwania, swoim tropem i odkryć co się tak naprawdę dzieje...bo okazuje się,że to nie pierwszy zaginiony naukowiec. Na dodatek sprawą zaczyna interesować się wywiad...
Klasyczny, w dobrym stylu kryminał. Dla wielbicieli dobrze znane ciastko, które zawsze smakuje tak jak lubimy.

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam Christie i zamierzam skompletować większość jej książek. Tylko jak to wytrzyma mój portfel?
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. kasandra_85: książki jej mam z seri do kieszeni, są bardzo tanie, po 12 zł. zawsze to lepiej niż 39zl

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Twoimi słowami, że czytanie to musi być przyjemność. Nie wyobrażam sobie czytania 'z musu', jak mi się książka nie podoba, z czystym sumieniem odkładam i zabieram się za inną, bo szkoda czasu na nudne lektury;)
    Autorki jeszcze nie znam, ale to ma szansę się zmienić, bo w bibliotece jest jej książek co niemiara:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kieszonkowe serie są the best :D
    Co do niniejszej - mam w planach czytanie tej autorki i może zacznę właśnie od tej pozycji

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby tak, ale ja nie lubię pocketów i stąd zbieranie trwa dłużej:). Po prostu od czytania wielu książek wzrok mi się pogorszył i muszę mieć normalną czcionkę. Wcześniej czy później jednak uda mi się zebrać wszystkie pozycję, o których marzę:)
    Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, jeszcze jedna jej książka i cała półka "ulubione" się zawali^^ Mimo wszystko muszę przeczytać:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ksiązek Agathy nigdy dość :) To taki pewniak jak nie wiem co by tu poczytać. Z tym czytaniem to święta racja, nie ma sensu czytać na siłę, zmuszać się, to ma być przyjemność i relaks :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Christie, tej książki jeszcze nie czytałam, ale na pewno to zrobię :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Agata jest moją idolką, jeśli chodzi o kryminał. Tej pozycji jeszcze nie czytała, postawiłam sobie wyzwanie - przeczytać wszystko, gdzie występuje Herkules ;)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń