piątek, 30 września 2011

''Czekaj na odpowiedz'' Dan Chaon

Zawsze gustowałam w tego typu lekturach:  kiedy nie jest może do końca klarownie,  nie zawsze kawa na ławę i nie ma interesującego, zaspokającego moje oczekiwania zakończenia. Nie ważne, bo gdy w powieści chodzi zwyczajnie o wnikliwą analizę ludzkiej psychiki, refleksje na ten temat ukazane w intrygujący sposów- ja takie książki uwielbiam i czytanie jest czystą przyjemnością.

Tajemnicza powieść przedstawiająca trzy odrębne historie, które z czasem okażą się powiązane dyskretnie ze sobą. Tak więc poznajemy młodą dziewczynę Lucy, która ucieka z domu ze swoim nauczycielem.Szybko jednak okazuje sie, że życie nie jest takie proste i kolorowe.  Jest też Miles, który ma obsesję na punkcie swojego zaginionego brata i podąża jego śladami.. Poznajemy również losy Rayan'a , który ciężko przeżywa fakt, że jest adoptowany. Odnajduje swojego prawdziwwego ojca..a w swoim rodzinnym mieście uznany jest za zmarłego..Zakończenie jest niesamowicie przewrotne. Cała powieść spełniła moje oczekiwania, bo lubię tego rodzaju ''ciasteczka''.

8 komentarzy:

  1. Podobała mi się ta książka, tajemnicza i z klimatem

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię książki tego typu. Widzę, że mamy podobne zainteresowania literackie i wierzę że moja nowa powieść przypadnie Ci do gustu. Wierzę w to głęboko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piter Murphy: na pewno przeczytam i dam znać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopisałam do listy i mam nadzieję, że książka wpadnie mi w łapki:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Okładka książki niezwykle wpasowywuje się w kolorystykę Twojego bloga... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę coś dla mnie^^ Lubię podobne książki, więc chętnie przeczytam.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak,takie "ciasteczka" czasami potrafią nami nieźle wstrząsnąć, mimo, że nie powalają objętościowo.

    OdpowiedzUsuń