piątek, 20 maja 2011

" Przeciąg " Paweł Mossakowski

Bardzo interesują mnie współczesne sztuki teatralne, bo jakoś wiecznie mi nie po drodze z bywaniem w teatrach. Marze o tym i tęsknie, jak na złość zawsze coś mi wypada. A na siłę nic robić nie będę. Piąty dzień z cyklu'' oberwanie chmury'' więc wlewam w siebie litry kawy, którą kocham i zwalam wszystko na pogodę. No, ale przechodząc do rzeczy:

 '' Przeciąg'' opowiada o czasie transformacji politycznej w naszym kraju. Bohaterzy na nowo muszą znaleść swojego rodzaju tożsamość społeczną, przebudować lub ochronić własne wartości, odkryć swoje miejsce. W tamtym okresie byłam zwyczajnie dzieckiem, moze właśnie dlatego sposób przekazu, forma, język oraz fabuła kompletnie mnie nie porwały, raczej brzmiało to wszystko bardzo obco i nudno. Bohaterzy wydali mi się dziwaczni i nierealni. Ja zwyczajnie nie zrozumiałam tej sztuki.

6 komentarzy:

  1. Ojj, bardzo chętnie bym po tę książkę sięgnęła...

    OdpowiedzUsuń
  2. moja przyjaciółka jest teatrologiem, podejrzewam, że ją by zafascynowało, zapytam przy najbliższej okazji ;), ale dla mnie niekoniecznie...

    OdpowiedzUsuń
  3. bluedress: no tak, szczególnie dla specjalistów- must to read

    OdpowiedzUsuń
  4. Też już dawno nie byłam w teatrze,ale właśnie wczoraj zarezerwowałam sobie bilet. Ile można chodzić na koncerty rockowe-czas się trochę ukulturalnić :)
    A kawa-też uwielbiam, a pogoda to bardzo wygodny pretekst, by pić kawkę litrami :)

    OdpowiedzUsuń