wtorek, 25 stycznia 2011

Puk! Puk! Zaproszenie do...

Już w piątek, drzwi do błękitnej biblioteczki zostaną przed wami otwarte..
Kto będzie miał ochotę, może wejść, każdy będzie mile widziany.
Dwie półki jednego z błękitnych regałów będą do waszej dyspozycji. Chciałabym w ten sposób zaprosić wszystkich fanatyków czytania do małego książkowego szperanka w formie zabawy- konkursu. W nagrodę czeka i pręży się na stoliku ciekawa lektura.
Mój pomysł zrodził się z bardzo ciepłych uczuć, które mi towarzyszą na tym blogu od samego początku oraz wdzięczności jaką mam dla was wszystkich za dostarczanie mi tylu wspaniałych informacji o książkach, o których nie miałam pojęcia. Do zobaczenia w piątek w błękitnej biblioteczce...ciekawe czy będą chętni do zabawy? :)
c.d.n.

37 komentarzy:

  1. oj pewnie, że będą:) no ja przynajmniej będę:) a właściwie już jestem ... i kolejny zatem powód, żeby na piątek czekać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. w takim razie nie mogę się doczkać :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł. Niestety nie będę mogła uczestniczyć w zabawie. Mam tyle zaległości i planów lekturowych,że...uffff. Gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja jestem zaintrygowana :) nie mogę się doczekać tej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawam :) zajrze w piątek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana, jestem za, a o ktorej zapraszasz?

    OdpowiedzUsuń
  7. czy ja wytrzymam do piątku????? ale pokusiłas :o(

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi niezmiernie intrygująco :)

    A swoją drogą - cudna klatka schodowa i korytarz, taka jasna, pozytywna!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też zajrzę w piątek :) Choć i tak prawie codziennie jestem na Twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z przyjemnością wezmę udział! Nie moge się juz doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Z wielką przyjemnością czekam na otwarcie Twojej błękitnej biblioteczki

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaproszenie przyjęte z entuzjazmem. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy będą chętni???? Wszyscy Cię uwielbiają Moniko:) Wszyscy uwielbiają książki:) Chętnie porzyglądam się temu zaproszeniu:)
    Chętnie wezmę udział:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dokładnie:) Zgadzam się z przedmówcą. Nie wiem czy w piątek dam radę wpaść (mój Maluszek może sobie zażyczyć wychodzenia z brzuszka) ale jestem bardzio ciekawa, co ukaże się za drzwiami;) Śliczny obraz:) Chyba się na Twoją klatkę wprowadzę:) Tak tam książkowo i czuć nastrój do czytania:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. o!
    Czuję jakby się przede mną świat Narnii otwierał!
    Miałam kilka planów na piątek, ale co tam, odwołuję. Żadna siła mnie sprzed komputera nie wypędzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale numer! Muszę się pierwsza tam wcisnąć, bo pewnie będzie niezły tłok :D Czekam z niecierpliwością piątku i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. czekamy na piątek w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witajcie, dzięki za takie zainteresowanie:)Słonia nie będzie w błękitnej biblioteczce, to pewne, ani czarów marów;)
    Mały konkursik szperaczy.Potrwa do końca weekendu, a wieczorem w niedziele rozwiązanie i przyznanie nagrody:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, brzmi tak ciekawie, że nie mogę się oprzeć:) A zatem do piątku:)

    OdpowiedzUsuń
  20. czekam na piątek. a chętnych już jest multum jak widać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja oczywiście chętnie dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. już przebieram nogami z niecierpliwością przed progiem biblioteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak zwykle intrygujesz i kusisz. Będe u ciebie siedziała od rana.
    A jak sobie pomyślę, jak pachnie twoja biblioteczka - drewnem i książkami, to skręca aż mnie skręca z zazrdości. Zazdrości jak zawsze połączonej z ciepłą sympatią dla ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Puk! Puk! Ja dziś po raz pierwszy trafiłam do Błękitnej Biblioteczki i tak tu miło, że zostanę :-) I w zabawie też chętnie wezmę udział. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń