piątek, 28 stycznia 2011

Otwarte drzwi błękitnej biblioteczki: konkurs-zabawa, start!

Witam. Rozgość się. Usiądż wygodnie przy błękitnym stoliku. Nad unoszącym się aromatem kawy, opowiem ci najpierw o nagrodzie, która może trafić właśnie w twoje ręce. Jak widzisz, są to dwie książki. Mam cichą nadzieję, że przypadną komuś innemu również do gustu oraz że podpis długopisem ( moje imię i nazwisko) - nie okaże się problemem dla nowego właściciela. Jest jeszcze trzecia niespodzianka. Nie, nie szukaj jej na błękitnym stoliku- jest niewidzialna. Tylko zwycięzca konkursu-zabawy- ujrzy ją w przesyłce obok dwóch książek. No a teraz poproszę cię o pomoc...


Rozglądasz się. Tak, dobrze zauważyłaś- to półka Noblistów. Niestety, jedna książka zapodziała się, ktoś niechcący umieścił ją na innej półce, zdarza się, prawda? Ważny trop- jest to książka pisarza, któremu przyznano Nagrodę Nobla w 1981 roku.  Wiesz już? Sprawdziłaś?
Jeśli już wiesz, to możesz rozpocząć poszukiwania. Może właśnie na poniższej półce znajdziesz zagubioną książkę? Jeśli udało ci się poszperać dobrze na tej półce- jaki ma tytuł zapodziana książka?

Dziękuję ślicznie za przeniesienie książki na właściwe miejsce.
Imię i nazwisko noblisty oraz tytuł książki przesyłajcie tylko i wyłącznie na adres błękitnej biblioteczki: apolonia7may@wp.pl

Czas w błękitnej biblioteczce płynie leniwie, a nawet powiedziałabym lekko ospale...nie sposób się spieszyć. Macie czas do niedzieli do godziny 19:00 by przesłać odpowiedz. A póżnym wieczorem w ramach losowania, błękitna biblioteczka wyłoni  laureata.

Cieszę się, że zawitałaś tutaj,  mam nadzieję, że zabawa nie byłą nudna czy za trudna lub banalnie prosta..;) może za miesiąc znowu wpadniesz na kawę?

39 komentarzy:

  1. oo jest! wrócił :)
    co ja to napisać chciałam? aaa świetny pomysł! :)
    Posiadam obie książeczki więc nie będę brać udziału w konkursie, ale dla własnej przyjemności rozwiązałam zagadkę :)

    Rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z tej euforii zapomniałam o czymś ważnym. Pozwolę sobie dodać jeszcze jeden komentarz: świetne książki! wypatrzyłam już kilkanaście perełek ;)
    ciekawy pomysł z tą półką nobblisty :)
    A powiedz mi proszę, czytałaś już "za blisko słońca" S.Wheller? U mnie nieprzeczytana oczekuje na swoją kolej.
    Milknę ;) Wracam do wpatrywania się w półki ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kinga: bloczek na chwile znikł, bo zasypiając nie wylogowałam się z bloggera i dziś z rana jak pisałam posta, to nadal jest z datą czwartkową, choć pisałam dziś rano- denerwuje mnie ta funkcja trochę;)
    W każdym razie, mam nadzieję, że w następnym razie weżmiesz udział w kolejnej zagadce:) Dzięki za miłe słowa. A co do ''Za blisko słońca"- nadal nie przeczytałam...czeka w kolejce...a ona bardzo długa...

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł konkursu fantastyczny!
    Odpowiedź wysłana. :) Za nagrody dziękuję, oddaję swoją szansę innym. :)
    Czuję się zaszczycona zaproszeniem! Podziwiam Twój imponujący zbiór.

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie wysłałam e-mail ;) Świetny konkurs i piękna biblioteczka! Zazdroszczę tylu wspaniałych książek. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma to jak miła , intelektualna rozrywka w piątek rano ;). E-mail już wysyłam.
    Moniko, czy nobliści są ustawieni w kolejności otrzymania nagród?

    OdpowiedzUsuń
  7. Elina: półka noblistów jest dłuższa, a zdjęciu jest jej fragment. Nie są w kolejności, jednak tak ich czytam. Za mną dwie dekady niedługo zaczynam trzecią, lata 80te. W sumie powinnam ułożyć te książki według lat. Zmobilizowałaś mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wysląłąm maila- i jestem pod wrażeniem Twoich zbiorów:). A to tylko 2 półki:).

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię intelektualne wyzwania :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedź wysłana;)
    Imponujący zbiór, jestem ciekawa jak przedstawia się cały;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedź wysłałam przed chwilą.
    Powtórzę to co pisali inni: super konkurs i świetna biblioteczka !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł na konkurs. Nie mogę się oprzeć, żeby nie wziąc w nim udziału, ale za kawkę podziękuję. Poproszę herbatkę. Z cytryną.

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba się powtórzę za innymi! Genialny pomysł ;)
    Odpowiedź wysłana!

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny konkurs :) odp. poszła. A biblioteczka śliczna :) zazdroszczę takiego pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak jak pisałam w mailu - zazdroszczę Ci tej biblioteczki jak nie wiem co...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja powtórzę to co napisali inni i ja sama w mailu: piękna biblioteczka- kolorek i jej bogactwo przypadło mi do gustu :) I oczywiście świetny konkurs- trzeba się trochę bardziej wysilić niż napisanie kilku słów w komentarzu :) A jakie nagrody ;D
    A stoliczek przypomina mi angielskie five o'clock ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy pomysł na konkurs. Oczywiście wzięłam udział :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały pomysł na konkurs. E-mail wysłany ;) A na widok biblioteczki aż mnie skręca z zazdrości :D

    Pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny konkurs, rozwiązałam dla przyjemności, bo książki nagrody albo czytałam, albo mnie nie interesują.

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety, przykro mi stwierdzić, że nie jestem w stanie napisać nic oryginalnego. Konkursik przefajny, zaskakująco nie wystarczy tylko napisać: hej hej ja chcę te książki! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomysł naprawdę udany, a odpowiedź wysłana :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. wspaniałe półki, jestem pod wrażeniem. jeśli reszta biblioteczki jest podobna, muszę szczerze pogratulować zgromadzonych pozycji

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna biblioteczka. Gratuluję tez pomysłu na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mail wysłany. Konkurs ciekawy i wyróżniający się na tle innych - brawo :) Biblioteczka przepiękna i jeszcze ten stolik! Z chęcią wejdę nie raz :) pozdrawiam Cię ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  26. WSZYSTKIE PRAGNIEMY WYGRAĆ,WSZYSTKIE POŁYKAMY KSIĄŻKI NICZYM TABLETKI,SĄ NASZYM ŻYCIEM , MIŁOŚCIĄ , TLENEM ,HEROINĄ - i ta chęć posiadania ; więcej , więcej, więcej:))))
    Zabawa cudna .Ty jesteś cudna (tyle emocji)
    (książeczki posiadam ,e-maila nie wysyłam )Pozdrawiam bardzo , bardzo serdecznie:)
    Cedra

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo przyjemny konkurs :-) Odpowiedź przesłałam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Girls, jestem zszokowana odezwem:)))))))))))
    Tyle powiem w tej chwili....:)))
    Przez was ju w glowie mam kolejne pomysly na nietypowy konkurs...ahhhh

    dziekuje slicznie, wieczorem w niedziele...losowanie:))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny pomysł!! i znowu zmarnowałam mnóstwo czasu wpatrująć się w Twoją wspaniałą biblioteczkę :P Zachwyciła mnie także filiżanka i imbyk :) Są absolutnie przepiękne! Takie w sam raz na popołudniową herbatkę z przyjaciólkami, plotki i rozmowę o książkach :)
    Mocno trzymam kciuki, aby w losowaniu padło na mnie :p Ale jeśli nawet mi się nie uda to i tak cieszę się, że wzięłam udział w równie fajnej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wysłane :)
    "konkurs pierwsza klasa " :)

    OdpowiedzUsuń
  31. :) Tez mi sie ten pomysl podoba...Zazdroszcze pokoju...

    OdpowiedzUsuń
  32. Poslalm odpowiedz, fajny konkurs :) Piekna biblioteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Odpowiedz wysłana :) Świetna biblioteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny konkurs, super biblioteczka, odpowiedź wysłana, pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny i pomysłowy konkurs, inny niż wszystkie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale klimatyczne miejsce! Pobuszowałabym w tych błękitnych półkach!

    OdpowiedzUsuń