czwartek, 23 grudnia 2010

Prezent.

Rano, jak burza, wpadła do mnie E. Jak co roku o tej porze, jak przez całe życie. Mieszka we Włoszech, ja w Irlandii. Obie pojawiamy się na święta w Kolorowym Miasteczku w Polsce- tu się chowałyśmy i dorastałyśmy. Przyjażnimy się całe życie. Uraczone śniadankiem, ruszyłyśmy na miasto. W przerwie od zakupów - nasza ''wigilia''- śmiałyśmy się: pasztecik i barszczyk przy małym stoliku koło sklepu.
Wyprawa do księgarni- chichrałyśmy między regałami, rozśmieszone na całego. Jak za dawnych lat. A czas płynie...czasu coraz mniej, bo los rozproszył nas po świecie. Ludzie się zmieniają, zawodzą ,więzy międzyludzkie topnieją..te najmocniejsze jednak zostają.
  Jak mi brakowało bratniej duszy przy której po prostu uśmiech nie schodzi mi z twarzy. Codzienność to emaile, porady, wsparcie, ale to słowa. Brakuję mi jej obecności w prawdziwym życiu, jakiegoś spotkania w weekend raz w miesiącu. A najbardziej tego, że zawsze rozśmieszamy się nawzajem na całego. To chyba najcenniejsze- móc być przy kimś sobą i śmiać się z byle głupoty, na przekór wydarzeniom wkoło.
Miałyśmy dla siebie tylko pół dnia. Cenny prezent- są rzeczy, które nigdy się nie zmieniają.
Dzięki, E.

Wszystkim czytelnikom mojego bloga życzę spokojnych, wesołych świąt wśród przyjaznych serc:)

15 komentarzy:

  1. piękny 'prezent' ;)
    życzę wesołych, spokojnych świąt ;) bo moje niestety takie nie będą.. ale takie są odkąd mama wyniosła się za granicę..

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło się takie rzeczy czyta :) Wesołych świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych! ;) Pozdrawiam i dodaję do linków :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pogodnych świąt i dużo rodzinnego ciepła :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eirean: dziękuję i to samo tobie życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sylvia: tobie również cudownych , miłych świąt życzę

    OdpowiedzUsuń
  7. Panna_indyviduum: mam nadzieję, że to tylko tymczasowe, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny prezent!
    Ja Tobie również życzę wszystkiego najlepszego na Święta i na Nowy Rok. I aby w każdej chwili towarzyszyły ci uśmiech i pozytywne emocje! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Madaleine: nawzajem, nawzajem!:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Ci wesołych świąt spędzonych wśród najbliższych tobie osób ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałych, magicznych, śniegowych, cudownych! :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Susie, dziękuję i nawzajem:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czuje sie prawie jak bohaterka "Gift"....haha..to chyba jeszcze aura tej ostatnio przeczytanej lektury.
    Kochana to ja Ci dziekuje, bo przy Tobie naprawde czuje sie soba i wiem, ze moge liczyc na Lotte od 25 lat..juz od momentu, kiedy to mala Lotta zawiazala mi bucika w przedszkolu..Grazie.

    OdpowiedzUsuń